Sat Receivers Forum
WELCOME TO IPBOX RECEIVERS FORUM!
TO ACCESS THE WHOLE SITE YOU WILL NEED TO REGISTER.

Please check out the new section for UHD/HEVC receivers. Everyone is invited to write his opinion and experiences with these new boxes. Thanks.
Android or Enigma2 receivers? Poll is in Global Announcement.
Poll
ANDROID or ENIGMA2 receiver -wich is better
Android receiver
38% / 5
Enigma 2 receiver
62% / 8
Who is online?
In total there are 8 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 8 Guests

None

February 2018
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

Calendar

Statistics
We have 5367 registered usersThe newest registered user is malcolmpOur users have posted a total of 4926 messagesin 2948 subjects
Social bookmarking
Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Pastrati adresa Ipbox Receivers Forum pe site-ul dvs. de bookmarking social

Bookmark and share the address of Sat Receivers Forum on your social bookmarking website
Share
View previous topicGo downView next topic
avatar
elan@work
Moderator
Moderator
Points : 9285
Reputation : 18
http://www.hdfreaks.cc/index.php

70 neue Jobs: Sky baut Service Center in Schwerin weiter aus

on 2012-11-07, 17:17
Sky Deutschland baut seinen Kundenservice erneut aus und erweitert das Sky Deutschland Service Center am Standort Krebsförden um eine zusätzliche Etage für 70 neue Mitarbeiter. Die von Sky gestalteten Räumlichkeiten bieten attraktive Arbeitsplätze sowie modernste Technik - und damit optimale Voraussetzungen für ein noch besseres Service-Erlebnis für Sky Kunden.

Allein 50 der neu eingestellten Mitarbeiter sind operativ tätig und kümmern sich um die Anliegen der Sky Kunden. Weitere 20 neue Mitarbeiter sind mit Schulungs- und Führungsaufgaben betraut; sie helfen dabei, die hohe Qualität des Kundenservices sicherzustellen.

Daniela See, Geschäftsführerin des Sky Deutschland Service Centers: "Sky steht für besseres Fernsehen - das umfasst neben exklusiven Inhalten und wegweisenden Innovationen auch hervorragenden Kundenservice. Mit den zusätzlichen Kapazitäten in unserem Service Center in Schwerin begegnen wir der stetig wachsenden Nachfrage nach Sky Produkten und machen unseren Kundenservice fit für die Zukunft."

Quelle: satnews.de

___________________________________


Very Happy Humor ist wenn man trotzdem lacht Very Happy
IpBot
Moderator
Mesaje : 200
Data de înscriere : 07/01/2013

    Ads


    View previous topicBack to topView next topic
    Permissions in this forum:
    You cannot reply to topics in this forum